Biokleding van baby tot peuter

Retourneren

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wil sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Olifant en Muis geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@olifantenmuis.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Waarom geen gratis retour?

Retourzendingen vinden wij niet passen bij het duurzame, milieuvriendelijke karakter van onze producten. Daarom willen we deze niet “sponsoren” door gratis retourzendingen aan te bieden. Mocht je twijfelen over een artikel of de maat van een artikel, neem dan gerust contact met ons op. We kunnen dan meer informatie geven, extra foto’s sturen of de afmetingen doorgeven.

Product ruilen?

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kan hiervoor contact opnemen met info@olifantenmuis.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.